Altid som aftalt. Mammut Hoffmann styrede opgaven helt i mål, fra første design til fremstilling, levering og lagerføring. Bare spørg MENY.
Mammut Hoffmann gav en god start
Mammut Hoffmann var med, da fødevarekæden MENY åbnede over hele Danmark i 2015. Opgaven var nyt firmatøj, der opfyldte alle medarbejdernes krav - og fik MENY's brand og værdier ud til kunderne fra første dag. Med de tanker som afsæt designede Mammut Hoffmann et forslag til en tøjlinje for fødevarekæden.
Design og miljø
MENY's logo og kædens røde farve er to faste træk i tøj-designet. Tøjets snit og materialer bliver set efter i sømmene: Kvinder får figursyede skjorter, mændene et smallere skjorte-design. Også den populære polo-shirt får en moderigtig overhaling. Efter MENY's godkendelse af tøjet, sikrede Mammut Hoffmann en hurtigt og miljøansvarlig produktion.
Tøj til 5.500 ansatte
5.500 medarbejdere i 118 butikker. Alle MENY-ansatte fik egen tøjpakke på samme tidspunkt – i god tid inden butikkernes åbning i Danmark. Mammut Hoffmann sørgede for tøj, logistik og levering, så MENY-personalet kunne holde fokus på kunderne i de nye butikker.